1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120  00  Praha  2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
  2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU)   č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line  a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
  3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Díky spokojenosti našich zákazníků jsme získali prestižní certifikát Ověřeno zákazníky.

Vážení zákazníci, S ohledem na vážnost situace kolem šíření koronaviru Vám nabízíme bezkontaktní doručení zásilky. Zásilku Vám kurýr zanechá na Vámi určeném místě. Prosíme kontaktujte kurýra a definujte místo, kde má zásilku zanechat. Následně je nutné informaci o zanechání potvrdit SMS zprávou. Telefonní číslo obdržíte v den doručení zásilky v emailu, nebo v SMS zprávě. Přejeme pevné zdraví.
EXPEDICE ZÁSILEK PROBÍHÁ STANDARDNĚ.